Tailsweep topp

Thursday 4 August 2011

en dansk dröm

Älskar allt med det här danska sommarhuset! Så svalt och snyggt men ändå varmt. Och väl valda möbler och lampor. (Renhorn och en kista har jag redan undanlagda till mitt framtida sommarhus. Ser ni att de har satt hjul på kistan, kul!).

Fina regissörsstolar, och kolla golvet!

Stilleben på vackert bord.

Ljust och härligt, och carraramarmor som jag ääälskar..

Inga störande prylar i sovrummet, precis som jag vill ha det. Och inga färgklickar, tack!

Underbart utvändigt också, älskar trädet.

7 comments:

  1. Så fint, stilleben på det vackra bordet. är ju underbart! Kram J

    ReplyDelete
  2. Alldeles, alldeles underbart!

    ReplyDelete
  3. Ja, det är ju som i en dröm. Alldeles underbart!

    ReplyDelete
  4. Hej, jag flyttar in. Rakt av!
    Totalt underbart sommarhus. Älsakar allt som är danskt och rent.

    Tack för en fin fredags inspiration!
    kram CC

    ReplyDelete
  5. beautiful. love the open feeling in the living room
    have a wonderful weekend
    hanlie

    ReplyDelete
  6. Ja, huset är fantastiskt! Och din blogg! Tack för länkningen! :)
    Trevlig lördag!
    /Hanna - doyoufancythis.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. wow
    det her var virkelig flott
    jeg må vise det inne hos meg.
    og lenker tilbake til deg.

    fin blogg du har!
    tror du må med i min bloggroll. er det ok? :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.