Tailsweep topp

Sunday 25 September 2011

i cave in..

Jag blev inspirerad av första vågen. Sedan kom andra vågen, som prinsessan av moodboards satte igång, och som spred sig som en löpeld över hela bloggvärlden. Då hade jag bestämt mig, den här trenden hoppar jag. Sen kom ett sista ryck genom den här vackra bilden, som så att säga gjorde att washi-tejpen hittade ut i stugorna (inget illa menat med det). Och även jag i min stuga tänkte, att det är ju praktiskt och fint. När jag skulle beställa tejpen var den dock slutsåld. Helt och hållet. Det avgjorde det definitivt.
Men så fick jag se den här fina väggen hemma hos Julias vita drömmar. Ungefär så här hade jag tänkt använda tejpen, i barnens rum. Jag försökte beställa tejpen ännu en gång, fortfarande slutsåld, men den här rosa med vita prickar visade sig vara textiltejp, och igår kväll la jag min order. Återkommer med resultatet.

pic: Borrowed from Julias vita drömmar

psst.. Kolla in Marias fina moodboard som hon visar idag. Inspirerande!

4 comments:

  1. ...gleder meg til å se resultatet!
    Flotte bilder, god inspirasjon!

    ReplyDelete
  2. Hej!
    Hehe, ja jag fastnade någonstans när andra vågen kom :). Den perfekta lösningen för en som gillar att ideligen förändra, like me!
    Gilalr din blogg väldigt mycket, så du vet.
    Kram/Jennifer

    ReplyDelete
  3. Tack för din söta kommentar idag! :) Ja, den karl´n. OM jag öppnar ett Pinterest-konto så hamnar han helt klart under kategorin "Most Wanted". ;)
    Det här var ju inte helt oväntat ett inlägg helt i min smak! Såå fint med textiltapen. Ny craving...
    Kram kram o tack för länken också!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.