Tailsweep topp

Monday 17 February 2014

copy the stylists


Här kommer tips på två schyssta sätt att skapa moodboards av ett par av mina favoritstylister. Först ut är Pella Hedeby som helt enkelt har ställt upp ett par armeringsjärn och sedan hängt upp bilder, saxar och trådrullar - ja, vad man nu känner för. Praktiskt, inspirerande och inte minst mycket snyggt. Se mer av Pellas styling på bloggen Hitta hem, där hon igen visar en av henne jättefint stylad visningslägenhet. Bravo!

pics: 1 Kristofer Johnsson, 2 Daniella Witte
Det finns ju så många roliga appar numera, som t.ex. printar ut instagrambilder. Jag har en hel hög prints här hemma som väntar på att bli snyggt upphängda som på bilden här av Daniella Witte. Såå fint! Ni har väl inte missat att Daniella Witte har ny hemsida/blogg som ni hittar här, och den bjuder på massa fin styling och inspiration av stilsäkra Daniella. Tips!

3 comments:

  1. Å vad roligt att du visar min bild och tipsar om min nya sida. Tack fina!! Bloggen kommer dock snart flytta ännu en gång....... jag ska börja blogga för Femina.se om ca en månad :) Kram till dig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grattis Daniella, vad kul! Jag gillar papperstidningen Femina jättemycket, så bra mixa av mode, inredning och även kultur. Det ska bli superspännande att följa dig där!
      Kram!

      Delete
  2. great post and pictures!!! :)
    Love, Lea

    zucker-schlecken.blogspot.de

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.