Tailsweep topp

Saturday 1 March 2014

i'm back!


Nu är jag tillbaks här hemma igen, efter en underbar vecka i Dubai. Mer om det senare. Ni kommer kanske ihåg att jag hade beställt en så kallad "pom pom blanket" från Beyond Marrakech, och jag fick mejl idag från Danielle där nere, med de här två bilderna. Men problemet är, jag kan inte riktigt bestämma mig...
 

Så snälla, hjälp mig, vilken tycker ni är snyggare?

pic: Beyond Marrakech
 Nu har vi tagit oss igenom det obligatoriska tvättberget som tyvärr följer en härlig semester, och vi ska fräsa iväg på bio med tjejerna. Det känns helt ok att vara hemma igen.
 
Fin lördag!
 
 

16 comments:

  1. Den översta med lite mer struktur skulle jag ha tagit. Välkommen hem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. TACK! jag tycker också att den mörka är snygg, men kanske att det ljusa är lättare att placera... hm..

      Delete
  2. Den ljusare, haller i langden och kan kombineras till allt!! Vacker ar den!

    ReplyDelete
  3. Den mörkare tycker jag.

    ReplyDelete
  4. den ljusare som är lättare att kombinera med olika färger

    ReplyDelete
  5. Jag lägger min röst på den ljusare. Kanske för att det börjar bli vår nu och jag vill ha mer ljus. Fast också för att den är lättare att matcha med andra färger. Den översta sätter mer färgen i rummet tycker jag

    ReplyDelete
  6. Den mörkare!

    ReplyDelete
  7. Jag tycker. Den första ,båda är lätta att matcha med andra färger... Lite mer liv i den lite mörkare. Så fina, följ den du själv känner för, båda är lika fina.

    ReplyDelete
  8. Jag tycker. Den första ,båda är lätta att matcha med andra färger... Lite mer liv i den lite mörkare. Så fina, följ den du själv känner för, båda är lika fina.

    ReplyDelete
  9. Personnally, I prefer the darkest one!

    ReplyDelete
  10. Personnally, I prefer the darkest one!

    ReplyDelete
  11. Den mörka. Jag undrar vad du betalar för att beställa en sådan filt? Jag blev så sugen. Hälsningar Karolina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Karolina,
      de varierar i storlek (och kvalitet), så det bästa är att du kollar med Danielle på Beyond Marrakech. Hon är supertrevlig.
      Jag såg en på SPITI i Mood-gallerian för ett par tusen för ett tag sen, att jämföra med.
      Lycka till!

      Delete
  12. Tack för alla kommentarer. Ni är tyvärr inte eniga, så det blev inte mycket lättare. Jag tycker nog att den mörkare är snyggare i strukturen (innehåller kamelhår), medan den ljusare mycket riktigt är lättare att placera..
    Thanx anyway!

    ReplyDelete
  13. Hej du! Den mörka varianten, absolut! Mer struktur och attityd - som du:) Hoppas att allt är bra, kramar från fd SH-kollegan Åsa!

    ReplyDelete
  14. Tack för svar! Hälsningar Karolina

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.