Tailsweep topp

Wednesday 5 March 2014

swedish grace stone


Vilken härlig start på min lediga onsdag det blev idag, då en ljuvlig frukostbricka levererades av Rörstand direkt till min dörr!


Godsakerna serverades på Swedish Grace fina porslin i den nya mörkgrå glasyren "Stone", som just en hyllning till den grå vardagen. Jag var tvungen att plocka fram mina älskade rosa tekoppar för att se hur kulörerna såg ut tillsammans. Fint, eller hur!?

pics: seventeendoors

Men innan det var dags att njuta av frukosten blev det en löprunda. Lika härligt det. God frukost och motion - bästa vardagslyxen om ni frågar mig. Fin onsdag alla!
 
 

4 comments:

  1. Åh vilken fin start på dagen! Så fin leverans.
    Hoppas på att du ska skriva lite om er semesterresa! Såg ut att vara fantastiskt fint på Instagram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok. jag tog inte så mycket bilder, men jag ska försöka snickra ihop något..

      Delete
  2. Väldigt smarriga bilder. Mums blir hungrig.
    Eva

    ReplyDelete
  3. Åh, vilken lyx! :)

    trettiosjukvm.wordpress.com

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.